Friday, June 26, 2009

(gondol) kalo lu rasa dia legend, bapak dia lagi legend

masa tu kami on the way nak pegi makan kenduri kawen kakak gondol kat manong. kami pegi naik bas dari kuale kangso ke manong. kwn2 gua haram sorang pun xtau lokasi sebenar rumah gondol ni. sume 1st time datang. gua kol umah gondol pakai henpon peng. gua dail no.umah gondol. nasib gua baik, gondol sendiri angkat call.

"dol, camne nak pegi umah kamu ni? kami tak tau jalan."

gondol jawap rileks.

'kamu cakap je nama bapak aku kat pakcik bas tu. depan umah aku nanti pakcik bas tu anto."

legend bukan bapak gondol?

2 comments:

asked said...

ahahaha~~gilerr dasatt..legend sgguh

CaPiQa said...

member kamu tu anak m.daud kilau kot.

satu perak kenal.

lalala~~~