Tuesday, June 23, 2009

(pidomat) luahan hati & (gua) yayasan hakim

pidomat br kol gua tadi. dia story psl pengomen kat entry dia yang terbaru tuduh dia makan makanan haram. tuduh dia berbuat dosa, xbyr ape yg dia mkn.

gua pun usha2 la apa reader2 dia komen disini.

sah! mmg sume salah tafsir (gua nak ckp bodoh, tapi takut reader2 dia kecik ati).

gua nak terangkan kat sini, pidomat bkn mkn xbyr. tapi mee tu indah khabar dari rupa. pidomat dah kena sembang kencang ngan pelayan tu. pidomat mana la berani wat cmtu. nanti ibu dia marah. kalau xpercaya, tanya gondol.

p/s: bwk2 la kurangkan makan semut. otak bleh jd lembap.

************************************************************************************

gua dapat inspirasi dari komen2 reader pidomat.
begini ceritanya:

dulu masa belajar kat itm, gua suka makan kat yayasan hakim sek 7 lama. sedap woo. gua pegi sana dgn Panjang, kwn yang ajar gua jadi jahat. sampai kat hakim, gua ngan panjang port kat meja luar. order macam2. ayam tandori, nasi kandar lauk ayam goreng kuah campur2 kuah madu lebih, telur separuh masak, roti bakar telur cheese. wah, mewahnya kami. orang sangat ramai masa tu. kami makan dgn gmbira.

time byr, gua ngan panjang pegi kaunter. da makan mesti byr beb! "apa makan?" hakimsa, tokey dia tanya gua. gua jawap,

"roti kosong, teh o ais."

gua bayar, hakimsa selaku tuan punya yayasan hakim terima tanpa banyak soal. gua ngan panjang pulang kerumah naik skuter v100 gua dgn penuh kegirangan.

* minggu dpnnya hakimsa da pasang cctv. gua pegi mkn kt khulafa pulak.
* nama yayasan hakim diberi oleh panjang kerna kebaikan tuanpunya restoren yang sering kali bagi kami makan free. tq hakimsa!

1 comment:

Unknown said...

tak sakit perot? ish ish ish