Saturday, June 6, 2009

(zulkaflee zawavi) salah saluran tibi

gua xde ms kejadian ni berlaku, tapi gua dengar crite ni dari ayan. time tu dorang tengah lepak makan cendol kat kuale kangso, baru balik dari kenduri kawen haslina.

ayan tanya kat gondol, "kamu tengok bola ke gondol?"
gondol jawap, "selalu je aku tgk!"
ayan provoke, "kamu tgk bola kat channel mana?"

selamba gondol jawap, yakin jawapannya, "kat HBO la!"

kwn2 gua lain gelak mcm babi.
time ayan crite kat gua pun, gua gelak mcm babi!

2 comments:

FdausAmad said...

Gua nak tambah sket:

Gondoi tgh kalut nk balik Manong,ManU lwn team kampung mana ntah..Asri Suhem soh dia rilek2 dulu layan cendoi.

Gua bakar tuduh Manong takde teknologi astro.Gondoi kata dia tgk kat Maple je..

Ayan kendalikan hal seterusnya seperti entry di atas.

Gua masih gelak cam bangsat!!

Luca DK said...

tapi gua ingat lagi jersi team bola sepak kampung dia yang gondol penah pakai, kaler biru muda, ada tulisan MANONG HUNTER kat depan.