Monday, August 31, 2009

(1malaysia) terima kasih kerajaan!

gua nak ucapkan berbanyak2 terima kasih n setinggi-tinggi penghargaan kepada kerajaan kita pimpinan ds najib kerna memberi hadiah yang terbaik buat gua sempena kemerdekaan ini.

p/s: minyak naik 20sen!

11 comments:

syahidahariff said...

naik balik ke?haishh hadiah bermakna tu.
cisssssssss

sEmut said...

confirm gua takkan undi bn sampai bila bila..

FdausAmad said...

ahh..lu dah pow duit MISDEK ratus ratus ribu, 2 posen apa nak bekira...

BajuKurung said...

pdn la gua isi myk RM30 kat Kajang xleh smpai Putrajaya dh.. hikhikhik

oked said...

lu jgn wat stetmen firaun..jgn kdekot sgt wey

Anonymous said...

cilakak najib

shakinah said...

ok la 20sen dari 1.00

DoDu@HaHA said...

bukan ade minyak baru ke?

langkasuke said...

pakai ngv je la weh..

kahkahkahkah.. hidup umno..

Lily_namakuratu said...

Alahh...dlu ms undi nye time,kasik turun..
da abes,KALAH LAK 2..naik xtentu pasal..
mmg gile jahanam nye politik..

Anonymous said...

:) minyak adalah isu global...yaaa..mmg 20sen tu korang kata kerajaan kedekut...korang tau tak berapa banyak kerajaan bayar subsidi untuk minyak korang..rm50 billion setahun...

ramai orang ckap "malaysia adalah negara pengeluar minyak, kenapa minyak masi mahal?"

jawapan : Ya, malaysia memang negara pengeluar minyak, tapi hanya mampu mengeluarkan 800 ribu tong sehari...Negara pengeluar lain seperti arab,afganistan bla bla bla mampu mengeluarkan paling sikit pun 50 juta tong sehari...

itu la sebab malaysia perlu import minyak dari luar...Shell,BHP,Castrol,Esso....dan Kerajaan bayar subsidi supaya harga yang mereka jual di malaysia tidak terlalu mahal...rm50billion per year...jangan cakap korang tak tahu, buat kajian dari semua buku2 yang dikeluarkan oleh negara pengeluar minyak...aku dapat dari membaca buku luar negara...

dan masalahnya...Harga minyak dikawal oleh mereka...kalau mereka naikkan harga minyak, kerajaan nak buat macam mana...kerajaan dah ada belanjawan tiap2 tahun...takkan nak kacau bajet plak...rosak lah projek pembangunan lain...

takkan pendidikan korang taraf UPSR jer...benda2 macam nie pun tak bleh fikir...??? camon la beb..tinggalkan bodoh tu kat umah, jangan bawak bodoh tu dalam blog nie....korang nie dah la orang MELAYU...bodoh pukimak plak tu..dah lah MELAYU nie mengunakan AGAMA sebagai politik..korang tak malu ker??? mendominasi sesebuah negara mengunakan AGAMA...tak malu ker?? dalm quran korang ada ajar macam tu ker?? dia ada cakap guna la ISLAM untuk menundukkan orang dan mendapat kepentingan...ader ker dia cakap amcam tu??

dah tu...pemimpin malaysia orang islam plak tu....korang tak sedar2 lagi ker...benda2 nie semua terjadi sebab kebangangan orang MELAYU...melayu memang babi dan sial...

mengaku penduduk asal malaysia plak tu...korang tu bukan penduduk asal tanah melayu...penduduk asal sini adalah orang asli...bangang..!!! keturunan melayu asalnya dari INDONESIA...korang kutuk2 mat indon..korang tak tahu ker tu sedare korang...come on la MELAYU...korang tak pintar seperti yang digembar-gemburkan...

banyak talent dari BANGSA lain yang lebih hebat...tapi kerana korang mengunakan AGAMA korang untuk mendominasi negara ini, korang punya talent ja yang dapat pegi jauh...

MELAYU MEMANG BABI SIAL ANJING PUKIMA....BERLAGAK ALIM TAPI VIDEO2 3GP SEMUA VIDEO MELAYU KENA TIBAI DENGAN BATANG MELAYU SENDIRI...


PUAS HATI AKU!!!!!!!!!