Friday, August 14, 2009

(gua) gua malu nak story tapi gua ceritalah jugak..

balik dari solat jumaat tadi, gua baru perasan da lama gua xshopping buku. kalo dulu sebulan sekali sure gua pg mph, shopping2 buku. mungkin skang ni gua agak bz n xde org nak teman gua pg shopping buku. so gua tanam niat nak pegi shopping buku. gua pegi 7e dekat2 surau tu. gua tgk kat rak2 majalah dia. buku xde majalah pun jadilah. gua perati satu2. xde satu pun yg 'in' dgn gua. argh! nak tak nak gua kena beli gak utk gua baca2 masa berak. gua nekad. gua capai satu majalah, gua byr cepat2, cepat2 gak gua masuk kete blah blk opis. takut2 org nampak.

maskulin. lu org pernah dgr nama majalah ni? ish! tu je majalah plg o.k kat situ. xkan gua nak beli seventeen kot?

9 comments:

Ieda said...

huhuhu okay la tu..leh skit ko jadi lebih maskulin...tambah market...

BajuKurung said...

errr.. beli maskulin pun nk cpt2 msuk kete.. lain la lu beli majalah PA & MA.. baru la gua heran klu lu cpat2 msuk kete..

Luca De Ketiak said...

asal lu nak heran kalo gua beli pa & ma? gua pernah beli buku "bagaimana menjaga perempuan mengandung" ape?

BajuKurung said...

gua heran la, cz klu bc buku lelaki pun lu leh cm malu2 anjang, klu pa & ma tatau la malu ape.. bgus la klu lu xde cm malu2.. gua sarankan lu beli majalah Wanita.

qishie said...

igtkan lu beli mag playboy.
bese je kot kalau takat maskulin tu.

Luca De Ketiak said...

maskulin tu buku lelaki ke? gua igt majalah murahan. ayan dulu tanam azam nak beli maskulin ni tiap2 bln. sebab tu skang gua tgk kemain maskulin kwn gua tu..

sungguh!

[ o k e d ] said...

gq lg maskulin kot..

puding roti said...

wah..gua suka bc maskulin. pewwiitt. tp lm dh tak bc sejak dh dewasa nih ;)

AdiHana said...

baca maskulin?

haha kompem metrosexual abes la lu pasni bro.

baru la senang nak ayat awek~