Monday, August 24, 2009

(gua) gua da ada p.a. gua sgt suke! part 2

gua bangun pagi. mandi pakai showerfoam palmolive. da mandi, pakai baju santai2. sapu ubat ketiak. pakai perfume wangi2. gua nak mulakan ari keje gua.

macam biasa, pagi2 gua bukak e-mel. tengok apa patut. patut reply gua reply, patut maki gua maki. pastu pegi tengok web kompeni plak. aktifkan orang apa patut. da settle sume, start packing barang. kol poslaju. pastu tengok to-do note gua takut2 ada benda gua lupe nak wat.

tapi kini, gua tak perlu wat itu sume lagi.

ina kan ada? watpe gua nak susah2 lagi.

hahaha! bestnya keje gua!

8 comments:

okedkama said...

takburnya~

BajuKurung said...

Riak sgguh...

paiseh said...

pastu lu buat apa lak skang?? sekodeng ina??

Luca DK said...

oked,
tu bkn takbur. tu bersyukur.

bk,
rujuk jwpn atas.

paiseh,
gua guide dia la.. hahaha!

FdausAmad said...

30hb ni bawak Ina sekali..

Anonymous said...

kan aku da ckp..xlama ar tuh..
balacikan selagi lom benti bang..

pe guna lu byr gaji diew lau xleh nk wat keje..
lily_namakuratu_

Unknown said...

wes...suh masak ape seme skali la...leh wat suri hati terus...hahaha

Adi Solikin said...

poyo sungguh~