Wednesday, August 26, 2009

(gua) kurang tak pahala pose gua?

gua selalu beli makanan nak bukak pose kat bazar ramadhan taman serdang jaya. macam2 benda ada kat sana.

tapi yang leceh n rimasnya, lorong antara 2 kedai tu sempit sangat. selalu sangat jam.

tu yang gua rasa ragu2 tu, kalo selalu sangat dok bergesel-gesel dengan gadis2 upm kat sana,
pahle pose gua kurang ke?

11 comments:

ALiE said...

lu x da niat mau gesel-gesel lagi kan?

oked said...

tape..lu tak sengaja

pari pari syurga said...

lu sengaja ke tak sengaja?

hehehe..




tp lu suke kan?
hahahaha..

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

sok ko g la bazar tmn len plak..

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

aku harap ko tak pegi bazar tu semalam

BajuKurung said...

klu lu feel lebih maka batal la.. klu lu xde feel lu x normal.. tu je.. huhu..

paiseh said...

tangan lu buat apa plak??

Cik LeYha~~~ said...

makruh dol..
huhu..

Luca De Ketiak said...

mcm gampang. tgn gua letak dlm poket la..

BajuKurung said...

letak lam poket pun bahaye pe... mane tau kot2 lu....

Anonymous said...

ala..dr mule2 ag start hari 2 niat lu da serong
kn bang?hahak...

gesel2 je..blapik pon..xbatal air semayang pon..Lily_namakuratu_

*heheh..jgn lu stim da bang*