Friday, August 14, 2009

(gua) super saiya yg melebihi super saiya..

petang2 yang boring gua berjalan2 lagi. lepas bergaduh bak anak kecil di bukuconteng aishah (masih geli hati dgn komen oked), gua teruskan perjalanan gua. gua terjumpa ayat ni..

"dijadikan cerita aku bermimpikan bekas kekasih hati yang sudah berkahwin dan mempunyai anak dua datang kepada aku dan mengaku yang dia masih menyintai dan memikirkan aku sejajar dengan menyesali tindakannya meninggalkan ku dan berkahwin dengan suaminya."

huh! byk rupanya org cmni kat dunia ni.

10 comments:

paRi-paRi sYurGa said...

sekarang gua tgh bosan tahap gampang...
camne lu nak tlg gua?

Luca De Ketiak said...

bosan tahap gampang. hahaha.

lu pegi la ari peladang tu.

test makan n minum free.

dpt isi ms lapang n perut.

bgs bkn?

paRi-paRi sYurGa said...

kan gua dh kata.. tghari td break lama. gua dh pegi. abes smua gua sapu tester. beli nya tak pun. hahaha. lu apa bikin kat mitc? booth lu mana 1?


ehh.. boley eh borak ikot cni?

Luca De Ketiak said...

bleh je. baju kurung, oked sume borak2 kat sini.

bagus dorang tu.. hahaha!

booth gua ada 3 kat sana. bkn gua ada pun..

BajuKurung said...

gua cm terase luca memanggil2 nick gua.. hikhikhik..

pari2 : meh la borak2 sni.. gua ade.. luca ade.. wat mcm blog lu.. luca sporting.

Luca : pe kes kt sne tu? nape pakcik tu len mcm jek komen.. ish2..

paRi-paRi sYurGa said...

weeeeee... okeh2.
aku akn rajin2 singah cni.

haloooo baju kurung!
hehehe...

BajuKurung said...

elo pari2... hehehe.. pe kbr?

FdausAmad said...

gua rasa..lu punya blog memang dah tersasar konsep tahap pundek..ya Allah selamatkan sahabat gua...

paRi-paRi sYurGa said...

baju kurung: sehat.. alhamdulillah.. petang ni ade game netball. final. wish me luck huh. hehehe.


pidos : wakakakaka.. sahabat lu laku beb. hahaha.



ehh, gua bls komen cm blog ni gua yg punya plak. hahahaha.

oked said...

luca da beli umah baru kat fesbuk..hahaha