Tuesday, November 9, 2010

gamaknya orang lupa, gua ni kerja apa.

oleh sebab gua tau meniaga la gua bukak bisnes lain yang memang tak bagi untung.

kalau orang lain, dia tak buat camtu punya. dia dok kira perut sendiri.

dan kalau orang lain tak nak support bisnes gua, apa ada hal? gua tutup je, gua boleh terus jual barang lama gua.

bukan sekali je gua gagal dan gagal sekali bukan bermaksud selamanya gagal.

yang gua rasa kelakar, ada orang gagal sebelum buat apa-apa lagi. dan takut gagal.

kalau semua nak yang indah-indah je, tak syoklah hidup ni brader.

nak tulis autobiografi nanti pun, nipis aje.

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

tu dia usahawan muda mithali kite

pengalaman mengajar kita

~~don't stop believing~~ (glee cast), haha

Fnd Rocka said...

Semangat ni lu dapat dari menonton Glee eh

Unknown said...

hehehe..amin.