Tuesday, November 30, 2010

kisah gua dan makcik yang melayu, islam dan mahukan hak sama rata di MAHA 2010.

kisah ini bermula di parkir MAHA 2010.

selaku seorang pemamer, so gua diberi keistimewaan untuk memarkirkan kereta gua di tempat khas untuk pemamer.

usai gua memarkir kereta, gua terdengar satu bebelan seekor makcik. ya! seekor makcik sebab dia bodoh macam arbi. tak tahu apa itu arbi? arbi adalah arnab yang tidak berbulu dan kelihatan seperti babi. jadi gua gelarkan binatang itu sebagai arbi. ya! makcik itu arbi.

makcik itu membebel..

"kat sini parking bukan main banyak. kenapa dia tak bagi masuk. nak suruh kita park jauh2. pastu dorang ni boleh plak parking kat sini. patutnya semua kena ada hak sama rata. lagipun kita ni melayu, sama-sama islam pulak tu. tak patut betul dorang ni.."

gua masa tu tengah pakai kasut memang panas telinga dengar bebelan makcik arbi tu. apa yang dia bebelkan memang tunjukkan dia bodoh. dan bagi gua, setiap orang bodoh kita kena ajar dia jadi pandai. kalau tidak kelak dia akan membodohkan orang lain.

siap je gua pakai kasut, gua pegi kat makcik tu gua cakap:

~bersambung, gua letih nak mampos, nak tido~

7 comments:

mcjust.lol said...

haish.. bikin suspen...

Rizwan Zainal said...

pergh..potong stim betul!!naper la lu x tulis bagi habes!!!

little monster said...

alah!...adoih...da mcm citer indon plak lu ni..time suspen je nk bsmbung..huhu

g0m0k9enDek said...

ini boleh mendatangkan marah!

MOFASAD said...

arbi adalah arnab yang tidak berbulu dan kelihatan seperti babi. jadi gua gelarkan binatang itu sebagai arbi. ya! makcik itu arbi.


hahahahahaha

SUPERMAN said...

cehh... boleh palk sambung2... macam drama ASMARA plak..

Nik Saiful Anuar said...

x sabar nk tggu part 2 nih