Thursday, November 25, 2010

(review buku) nyaman si puding roti ini bukan buku sufian abas.


1. bila gua baca buku ni time gua berak tadi, gua dapat rasa ini adalah tulisan kacukan vovin dan sufian abas. sufian abas claim vovin itu pemuja dia. kalau dia tipu, tipulah gua.

2. sape tak kenal sufian abas, anda memang hebat. dia bukan siapa-siapa pun untuk anda kenal.

3. cik ha ni menulis memang sebijik macam sufian abas menulis, penuh imaginasi setan dan kita kena membayangkan apa yang dia tulis tu. kiut sangat. maksud gua penulisan bukan sufian abas dan gua harap cik ha ni tak berjambang, selekeh, kurang kasih sayang dan juga tua seperti sufian abas.

4. sufian abas tak letak pun gua selaku pencetak buku ni kat muka surat depan. celaka sungguh.

5. mamat kat kulit belakang buku ni, pakai baju brand screamous. baju itu boleh dapat di uya!

6. faking kenapa sampai skang gua tetap rasa yang buku ini sebenarnya sufian abas yang tulis?

7. untuk sesiapa yang suka tulisan yang penuh fantasi dan kiut -miut, sila beli buku ini. tolonglah sufian abas tu. dan siapa-siapa jumpa sufian abas kat mana-mana, sila bagi hug kerna dia amat memerlukan.

p/s: cerita gadis dalam plastik karipap gemuk tu serius kiut.

5 comments:

- koroe - said...

buku ni pasal ape ?

dia tulis byk cerpen ke satu cerita panjang dari muke depan sampai kulit belakang ?

wan said...

mcm mana nk beli?

nizamsani said...

owh.dah rilis rupanya buku ni.
mesti mau beli.

iniduniasaye said...

memang best.


aku pun terpengaruh dengan cik ha dan sufian abas tu.


-harris mamat-

sarah said...

cm mn nak dapat buku ni?? saya nak 1...