Friday, December 17, 2010

Siri Bercakap Dengan Aliff Lokman - Bahagian 1


O.k, oleh sebab sekarang ni gua busy dengan Bookstock 2010, gua rasa eloklah kalian pahamkan dulu perbualan antara 2 orang ni dan nanti bila-bila gua ada masa lapang gua akan bagi penerangan panjang lebar tentang apa yang UYA! jual selain dari Tora, Ding Dang, Tikam 20 sen, Harian Metro, Mastika dan juga Harakah.

Tapi sebelum itu, kita imbas kembali kata-kata coach gua, "banyak orang yang bercakap tapi tak pernah buat. Nasik baik kau ni jenis cakap dan buat."

7 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
nasib baik gua tak de muka buku kalu tak tentu gua celah

Cik Ina Do Do Cheng said...

Berapa banyak dowh lah. Kat mana tu, Harakah je laku.kelantan ye...

Ocen said...

mamat tuh xde minah die nak tutuh ker?

fakrun. said...

sabar bro Luca, dia dengki kerana dia tak mampu. kah kah kah!

Qhamel said...

nseb baik lu cakap buat..

abes exam ni gua nk kje kat uya. xkre nk jgak..

Anonymous said...

komen otak seminit.. ahahahaa

starfiey said...

panasss.nak bertikam roger gua.