Tuesday, January 25, 2011

Babi, Seks dan Rock & Roll!

Ada 2 video power yang gua paksa lu orang semua tengok. Sila tengok dan sebarkan. Kalau lu orang benci dan tak suka, satu je nasihat gua:

EAT SHIT AND GO DIE!!!!



dan juga ini!

10 comments:

MOFASAD said...

video ke 2 tu gua tak sabar

MOFASAD said...

video pertama tu mengalahkan editing melodi

Indra said...

Video 1: Macam haram, namun
menghiburkan.
Video 2: Aku tunggu filem dia keluar,
amiiiiinnnn...

eiffel said...

T.T xdpt tgk!

karamsingh said...

betul-betul benci sufian abas ke?

aloy_paradoks said...

propa lebih la lu orang ni,, menci gua...

pembaris said...

gua dah 3,4 kali jugak melawat UYA.tak pernah baling batu.gua beli buku saja.

mat rempit berparang said...

aku mat rempit berparang, aku okay.

BonekadalamChermin said...

video 1:
apa peranan rayza dalam video ni?

hahaha

kewl la. mcm melodi.
ok melodi x kewl.

.

mayamasturahahmad said...

luca add aku kt fesbuk plis ? aku dah givap cari kau :(