Monday, January 3, 2011

Ini Buku Gembira



Buku ini gua terbitkan khas untuk Aloy dan Geng-geng Paradoks sebab gua kagum dengan kesungguhan dorang untuk berkarya. Dahlah dorang takde duit, tempat pun takde, tapi dorang boleh terus jalan. Banyak orang kata dorang ni bagus, tapi hanya kata di mulut, "Paradoks memang power!" tapi takat tu jelah, tapi gua selaku hero taknak jadi macam orang-orang picisan yang lain, mestilah gua buat lebih, dan gua amik inisiatif untuk mendokumentasikan dan menerbitkan buku Burgermpak ini. Dari Zine Burgermpak yang gua tengok dulu macam celaka, kini Burgermpak boleh duduk sama rendah dan berdiri sama tinggi dengan majalah URTV. O.k, URTV besar sikit. Kalau takat buku "Kasut Biru" tu memang tak layak langsung nak dibuat perbandingan.

Apa? Cover dia tak cantik? Ada tulis nama gua besar-besar? Sila tanya Ruhayat X, dia yang buat. Kalau gua yang jawap, "Kalau lu nak tulis nama lu pulak besar-besar, lu terbitkan lah lain kali, jangan tahu nak cakap aje.."

Cara-cara membeli Burgermpak ada di SINI.

P/s: Buku ini lagi power dari buku Sufian Abas. Percayalah!

5 comments:

Hantu Kak Limah said...

gempak sangat ke buku ni...huhuhuu

Nik Saiful Anuar said...

da ade kt UYa ke ni?? gua nk angkat satu

nizamsani said...

cantik.

MofiDhouse said...

baik.....

apiz-rage- said...

video da gempak..aku rasa bku ne pon gempak..hehehe aku pon mo satu la bro...:)