Friday, August 21, 2009

(meor) pesanan utk gua dari kawan baik gua!

hp canggih gua batt kong semalam. pagi ni baru dapat nak cas. tgh cas, tibe2 ada satu msg masuk. meo reply msg gua smlm. gua nak tulis kat sini utk kongsi ngan korang.

from miorCOMEL

masa hidup mak aku, aku xbyk hargai pe dia wat. besday, hr ibu pun aku xwish. pdhl tiap2 thn dia igt besday aku. bile da xde aku rs bersalah sangat. aku xsempat pun nak mintak maap sume slh aku. bro, ko jage la mak ko elok2. jgn jadi macam aku.

time gua bc msg dia tadi, gua bleh rilek2. tapi time gua tulis kat sini, msg ni wat mata gua berkaca.

haish! arini gua kena balik ipoh. gua nak smbut ramadhan ngan ma gua.

13 comments:

syahidahariff said...

alamak,sedih dohhhhhhhhhhh..
nasib baik la besday mak gua isnin aritu gua kasi hadiah.walau pun xmahal..
haishhh.. :((

paRi-paRi sYurGa said...

bab2 mak ni gua sensitip bro..
wlaupun gua dok serumah dgn mak gua.. bilik pun seblah menyeblah jer.. mlm2 sblum tido gua bg sms kat mak gua ckap "gud nite,love u".



mak gua segalanya bg gua..

BajuKurung said...

tacing woooo.... gua pun nk blik gak la... xpe meor, lu leh manje2 ngan mak gua gak.. uhuk2..

puding roti said...

alaa...sedihnyaa...
kg kita jauh...mak....
;(

she-G said...

aih BK manja2 dengan mak hang?ececet..lekat anak die lak kam..baru betoi jadik mak

she-G said...

memula emo gak baca entry ni..hmm..baca komen BK dah sengeh lebor dah..wahaha..bagus2..tp betul.anak soploh pom mak ttp ingat anak2 die..tak pernah bertukar pun.siap tahu detail lahir bla ape kam kam kam..ku bangga jadik mak walopom baru jek nek pangkat tuh..so kpd wanita2 kalau berpeluang jadiklah mak..dan kepada jejaka2..jadikla bapa gak...yes...MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

[ o k e d ] said...

sheG..knape typo lu makin menjadijadi?

DoDu@HaHA said...

gua pon sama!!! kalau bley.. nak smpai suboh neh, ley sahur skali ngan bunda..

she-G said...

saje jer..nak rampas title lu ar oked d'typogal..wahahaha (tak tahan,nak guna ayat lu gak)

MakLang said...

mmg touching. manusia mmg suka take things for granted.

serikanlah ibu kita dengan senyuman sedaya mungkin.

Salam Ramadhan al Mubarak.

shakinah said...

adeh.

isk isk

ika gawus said...

alahai.. aku jd terharu plak.... huhu

she-G said...

balik gak la...walopom dah lewat dah..janji balik gak posa kejap dgn mak...