Sunday, September 27, 2009

(gua) kalo metro tau, mesti dorang tulis cerita ni..

sebelum meninggal, pak chu penah cakap kat mak chu.

"kalo nak wat umah nanti, taknaklah wat kat johor (coz makchu gua orang johor) nanti susah kak nen (mak gua) nak datang. tak leh gak wat kat ipoh, coz nanti jauh plak orang2 johor nak datang. nak bagi adil. kita wat rumah kat tengah2."

n bilamana pakchu gua meninggal, dia meninggal kat putrajaya n tanam juga diputrajaya.

memang tengah2..

al-fatihah!

3 comments:

nizamsani said...

al-fatihah!

BajuKurung said...

smoga rohnye ditempatkan dlm golongan2 yg beriman... amin.. Kat presint 20 ek?

cahaya kelip-kelip said...

tapi betul la..
kebanyakkan org yang dah nak pergi ni..
depa mcm taw je... kn?