Tuesday, September 22, 2009

(gua) menanti saat mimpi menjadi realiti

semalam gua mimpi.

ada satu lelaki tua datang opis gua, dia ckp,

"pakcik berkenan benor dengan kamu, rasanya pakcik nak amik kamu jadi menantu pakcik, kawenkan kamu ngan anak pakcik yang cun tu.. kamu nak tak?"

gua terjaga. mimpi gua ni jenis terpengaruh dengan drama "anak penarik beca" yang gua tengok sampai gua tertido.

alangkah indahnya idup gua kalo pakcik betul2 nak bagi anak dia kat gua?

6 comments:

[ o k e d ] said...

nk tmuntah gua bile kulop email gua dan ade pkataan ahaks..same mcm bile gua bace pidomat ketawe hikhikhik..

pesanan untuk ayan..sila jangan jadi seperti mereka..

haan said...

lu suh la mak bpk lu doakan lu dpt pak mertua lagu tu time depa pi mekah nnt. sure makbul punya ah!

she-G said...

haan...skali di doa ayah kamu ler pakcik tu...hahaha

she-G said...

seb baik kak nita tak dak anak...lau tak sure cun cam die kan luca?? hahaha..hak tui gak g

Luca De Ketiak said...

oked,
ahaks! u ni tak baik tau.

haan,
konfem gua suh punye. mak lu nama ape?

she-g,
hahaha!

ish, nita tu takde anak tp dia kata dia tau perasan sorang ibu. babi je jwpn!

fndrocka said...

ni sure ke mimpi..mcm berangan je