Tuesday, October 27, 2009

(gua) ini bukan reviem film pisau cukur

kejadian berlaku ahad lepas. gua nak tulis tapi lupa.

balik dari lepak blog nizamsani baru gua teringat.

sebelum pergi kenduri kawan gua ikram di seremban, gua lihat muke gua di cermin.

huh! tak bape kacak. misai gua dah nak bersambung ngan bulu idung. bleh keliru orang2 nak bezakan tu misai ke bulu idung.

gua amik shaver dan mula mengeshave.

baru sebelah je gua trim, bateri shaver gua abis.

celaka bukan?

6 comments:

she-G said...

ooo...trensetter beb...hahaha...
p/s:syak muka luca dah macam charlie caplin hilang sebelah misai kontot die taim tu..hahaha

[ o k e d ] said...

gua yakin..mesti lu pegi pki baju man u kan?

nizamsani said...

dulu.
kat rumah.
aku trim rambut sendiri.
dah botak sebelah.
mesin rosak.
jem.

kat kedai gunting.
ane tu trim lagi sebelah.
sambil sengih-sengih.
dem.

BajuKurung said...

gua suspek muke lu dh cm lemur.. hahahaha..

Anonymous said...

hehehehehe......

(X meniru)
i faham perasaan u masa tu....
mestu u gelabah cari gunting...kalau kt kampung..gerenti gunting baju mak u pun u redah gak.....nak kasi belen tahap kepanjangan misyai tu
hek hek ehk.....

(bleh gitu)

pisangemas81

Luca De Ketiak said...

she-g,
lu try wat kat laki lu ms dia tido. msti kiut.

oked,
gua sokong man.city. paham?

nizam,
tu leh wat satu entryt tu. hahaha!

bk,
lemur utk lu sorang..

anon,
gua pakai gunting utk gunting bulu ari2. hahaha!