Friday, October 2, 2009

(gua) selipar biru luca

gua takde niat nak melawan kasut biru rubina sufian abbas dengan meletakkan tajuk seperti di atas.

sekian lama selepas selipar gua tewas di tangan anjing (klik sini jika anda terlepas), semalam gua bersama ayan berjalan ke mines membeli selipar baru.

masih berpegang pada kata2 erik leong, "hitam adalah warna kemurungan", gua bertindak memilih kaler ini.

sejurus menyarung selipar tersebut, gua rasa dunia gua indah sekali.

kira tak salah lah gua membeli selipar ini.



p/s: kalo lu orang nak beli selipar camni, sila beli di mines. di sana ada outlet, jadi harganya amat murah berbanding tempat lain. kalo nak pegi sana, jangan lupe belikan gua punye satu. jasamu dikenang.

12 comments:

haan said...

seliparmu seliparku jua.

oked said...

asek cerita mngenai abg ayan gua jek skg..

Ieda said...

skang ni sawan waner biru lak...heheheh

puding roti said...

gamba cantik. selipar biru lawan dgn bekgraun kunin. mmg kombinasi yg ummph

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

boleh la di pakai bersama baju biru tu. suar biru takde?

Aminah said...

hoh..sume nk match..boxer lu takmo tukr biru gk??? ele..kate slipor cap ayam..lmpg kang bru thu

aishah_conteng_je said...

aminah.

keyboardstuck said...

uptown sudaaa

nizamsani said...

aku biasa beli kat kedai runcit je.selipar tat sing.

BajuKurung said...

selipar tat sing pling legend.. kaler putih.. hahaha.. gua nk cr gak spsang, utk kegunaan ofis.. kompom bos gua suh gua wat kje kt luar je..
gampang bukan?

nmz_7890 said...

itu cam warna hijau je
ahaha
biru best gak

Luca De Ketiak said...

haan sweet,
kn gua da ckp. kita sehati sejiwa. ada kimia la katakan!

oked,
takkan nak ajak opah lu teman kot?

ida,
sawan warna biru takpe, jgn swine flue!

pud,
kombinasi selipar dgn tuannya juga tampak ampuh!

nad,
spender pun biru..

aminah,
tgh cr boxer biru florensent. bkn cap ayam, cap boye.

eh aishah conteng la...

keyboard,
gua nak beli kat sana, tp jauh..

nizam,
tatsing ada gak. pakai pegi surau jumaat, baru selamat.

bk,
kalo gua lempang lu pakai selipar tat sing pun legend gak..

nmz,
warna latar kuning membuatkan dia kelihatan ijau. time gua tanya amoi tu, dia ckp "ini warna biru ma.." kalo lu still tak puas ati, pegi mines tgk.