Tuesday, November 24, 2009

(gua) mengapa kaki gua jadi mangsa?

lu penah rasa camne roda kerusi yang korang tengah duduk gelek ibu jari kaki korang?

celaka! sakit nak mampus!

13 comments:

BajuKurung said...

Gua pnh..
arwah opah gua dlu duk atas kerusi roda..
x pasan kaki gua dia men gelekje.. pastu siap tnye
"opah lggar ape td?"
Perkh!!! seb baik opah..

miNt said...

hahaha..;DD
ak kena dangan tayar kereta.
mak ak gelek.
lepas tu dia kata,
"sapa suroh masok kereta lambat sangat,dok menyembang kat pintu kereta tu pasai apa."

PETAK.! said...

Kaki kerusi menghimpap kaki PETAK yang PETAK duduk.

fazlyna arif said...

sapa gelek kaki lu,bro?

wa yang mobilise ngan wheelchair ni pernah gak teringin nak gelek kaki org,on purpose sebab kekadang orang cam suka je nak menyempit2 ngan wa..

she-G said...

dgn tayar kusi penah dengan tayar keta pon penah...lagik sakit tayar kusi sebab kaki jadik cam cagu sakit woohh...kene gelek kat keta tulang jer patah..hahahaha..tak sakit mane kan kan kan....(gile)

paiseh said...

mana lu punya ilmu kebal??

ina said...

roda troley gelek lagi sakit.

[ o k e d ] said...

gua teringin nk men roda impian..

MIMI ZUZU HAHA said...

sedap menusuk kalbu

CikPiN said...

baru jadi tadi..
kepala kerusi jatuh lalu menghempap ibu jari yang comel dan lemah.

aarghhh..

sakit gile.. berdarah dalam..T.T

she-G said...

oked...buat la blog pasal game roda impian lak...lepas satu game perap lelama cam satu blog kuiz budak2 tuh..hahaha

fndrocka said...

gua tak pernah rasa lagi.tapi gua pernah gelek roda kat kaki org..haha.

[ o k e d ] said...

hikhikhik