Wednesday, December 16, 2009

(budak2 azlan) gelak2 di kenduri kawen ed

gambar2 dibawah merujuk pada suasana di hari perkahwinan ed aritu..

lokasi : kati, kuale kangso, perak.

gua perkenalkan pengantin lelaki nya, edzuan omar. turut kelihatan taiko kuale, zulkaflee zawavi.


tiba saja di parking, suasana ceria telah bermula... lihat saja senyum tawa diwajah mereka.


awek sweet pun tumpang gelak gak, ntah paham ntah idak..


cuba tengok ijok(pakai baju kotak2) , style budak terencat.


yang ni lu orang tengok yang kiri sekali, suke beno..


berjangkit ke yang kanan sekali lak...


namun dalam suka, ada juga yang berduka....

teringat kat opah angkat mungkin.. hahaha!


p/s: celaka, gua lupe nak letak gambar pengantin pompuan.

p/sII: tq iluvu to awek sweet atas sume gambar ini.. jasamu dikenang!

p/sIII: meor memang ramai opah angkat.. ik ik ik!

11 comments:

haan said...

1st!

Adik agkat meo said...

Hang Memang cibai...

Adik agkat meo said...

Hang Memang cibai...

Luca De Ketiak said...

dear,
lama tak wat cmtu..

adik agkat meor ke adik ANGKAT meor?,
baru terlanggar bucu meja ke?

gjiEsaLim said...

gua nmpak lu disituu..yeayyy

paiseh said...

gambor dahmakin banyak.. tapi satu pun gua tak cam mana satu brader luca~

BajuKurung said...

gua nampak lu je org lain gua x psn sgt.. ahaks..

[ o k e d ] said...

lu letak gamba ayan gelak kemain lagi ea..teguda aiiii

Anonymous said...

sweet ke..?
huhuhu

nizamsani said...

entri kali ni betul macam entri blog awek-awek.

NaGih@ said...

hang yg mana satu weyh?