Wednesday, December 30, 2009

(gua) keje kosong bagi mereka yang boring keje ngan orang yang tak best dan nak try camne nak keje rileks2

sementara blog gua nak jadi tumpuan ramai dan bakal bertambah fan ni, gua nak iklankan jawatan kosong kat tempat gua.

1. marketing manager - gaji rm2800

2. sales executive - gaji rm1000 plus komisyen.

3. pa gua ngan pidomat - lu orang tetapkan gaji.

ini untuk projek baru gua ngan pidomat. kami nak jual kopi lak pasni.

plus ada lagi projek taun depan. ni pun nak pakai ramai pekerja. baik punye, kira pioneer dalam industri lah.

so, please anta resume anda pada kami ke lucadeketiak@gmail.com

p/s: skang ni gua tengok gomen dok promote myjobs.gov tu. bidaah punye website. ada ke datang interview bawak tunang? gua tanya kat dia, tunang dia jawap. wadefuk?

2 comments:

BajuKurung said...

word wadefuk ade kearah term medic? ish.. mate gua problem ke?

Dany Quecera said...

sngguh xsopan tunang beliau t'sebut