Tuesday, December 15, 2009

(gua) time gua kecik2 dulu, umah ni meriah kemain

ini umah opah gua, terletak di kampung kuala dal, kuala kangso, perak. skang ni da takde sape dok kat umah ni. gua nak duduk pun da naik gerun. keliling umah ada pokok durian, rambutan, belimbing dan pelbagai buah2an tempatan. kalo lu orang nak sewa, gua bleh kawtim murah2. siap ada astro.

kalo berminat, kontek gua. gua bagi extra bonus.

dua orang indon penjolok buah dan..

jamban rare kat luar rumah, backup utk jamban dalam umah kot2 ramai orang nak pakai jamban.

amacam? berminat tak?

7 comments:

BajuKurung said...

ade maid x?

Luca De Ketiak said...

2 ekor tu..

ayan ngan pidomat.

terbaik!

[ o k e d ] said...

ayan macam professional

BK Yang Comel said...

ade maid name Azlan Mubin x?

oked lagi comel dari bk said...

tu tokei rumah

azlan mubin said...

ayan mmg terror menjolok.

ik ik ik!

kaslom said...

auuu..i loike ayan