Thursday, December 24, 2009

(wajib tonton) sicko!

kalo lu orang dok agung2kan sangat amerika, lu orang patut tengok film ini.

dan film ini gak membuatkan gua nak berenti jadi kapitalis tegar.

rakyat perancis cakap, "kerajaan takut pada rakyat, sebab tu dorang wat apa saja untuk bagi rakyat tidak memberontak. tapi di amerika, rakyat takut pada kerajaan."

gua tengok kat malaysia pun da macam amerika gak.

3 comments:

cahaya kelip-kelip said...

aku xphm.

BajuKurung said...

ish2.. mmg btul pon, msia nk jd cm amerika ar kot..

Luca De Ketiak said...

cahaya,
lu pegi donlod movie tu..

tajuk: sicko.

pastu baru lu paham.

lu tau tak kat france, kerajaan tolong basuhkn baju rakyat dorang?

bk,
ye awak. sy setuju.