Tuesday, January 5, 2010

(gua) alangkah indahnya kalau ada peti ais!

gampang! gua lupa sekolah da bukak!

kasut sekolah zip zap yang taun lepas punye tak basuh lagi.

takpe, boleh letak belakang peti ais.

malam kang konfem kering.

11 comments:

NenekPenne said...

ha ha ha..gua pun penah buat sama mcm lu buat....

momguess said...

gua pon pnh buat mcm ni
tapi skg gua advance sikit
kasut ank gua
kalo xkering
gua tekap ngn tisu

she-G said...

kapur dulu sebab kapur tu mak kata bersifat mengeringkan..letak paper dalam kasut suh pengeringan tahap max..lepas tu condongkan...baru letak bawah peti ais...hehehe...rindu nyer saat2 tuh

nizamsani said...

biasanya sebelum letak belakang peti ais, aku masuk dalam mesin basuh mak aku dulu.kasi pusing 3-4 kali.

haan said...

amboi she-G..expert nampak?

[ o k e d ] said...

nenek gua aja bungkus gune kain buruk..spin je tros..baru letak belakang peti ais..

Anonymous said...

mak gua suh bsuh lps hr last skolah (jumaat)... klu x kne cubit.. gua slalu kne cubit..

-BK ANAK ANGKAT-

Mommy Anyssa said...

gua time sekolah tak penah nye nak basuh kasut. mase kecik2 je mak gua tlg basuhkan. dah besar gua kaver pakai kapur. sape pijak kasut gua, balek sekolah gua tolak die laju2. hahaha

she-G said...

awek sweet : sure expert...ade adik 10 orang bawah...kasut sendiri rajin la basuh..kasut adik...hahaha...lantak la...yang pasti kakak kena anggun bergaya ke skula...hahaha

~fakta dan auta c setan~ said...

mule2 kasut tu haruslah diSpin teleby dahulu lam mesin basuh slame 5menet. pastu sapu kapur then baru la letak blkg peti ais kt mende alah panas yg kaler itam itu. hasilnye, mende alah yg kaler itam tu akan ade corak berupa tompok2 kaler puteh

..nOWa.. said...

kalau dah ramai sangat basuh kasut malam ahad, confirm ada kasut yang tak kering sebab terkeluar dari perimeter panas bawah peti ais tu! cinabeng punya adik beradik! stokin? confirm kejung