Friday, January 1, 2010

(gua) sedikit sebanyak tentang lucadeketiak

gua tergerak nak menulis tentang ini hasil dari sesi "mari mengenal luca" bersama awek sweet di r&r seremban sebentar tadi.

tatkala itu, gua sedang enak mentekedarah yong tau fu, awek sweet datang dengan 2 air teh ais di tangan, satu untuk gua, satu untuk dia.

gua katakan padanya,

"untuk pengetahuan lu, gua tak minum teh ais, nescafe serta minuman bersusu."

awek sweet respon,

"abis? milo lu minum?"

gua jawap ringkas,

"minum!"

dia bersuara lagi,

"abis? milo tu bersusu lu leh minum lak?"

gua menghabis sesi mengenal luca dengan penuh dramatik.

" milo takpe, minum milo anda jadi sehat dan kuat!"

6 comments:

haan said...

cilake.

takpe2. nanti ada website lu, lu letak sume psl lu kat situ.

Anonymous said...

awek tu xsimbah muka lu dgn milo pulak ea? =D

okedkama said...

kalciyum?

penjilat kalciyum yang oked beli said...

ah kalciyum tu tokei dia tak reti nak bagi sudu ke?

mcm gampang makan nak kena jilat2..

. said...

aku pun tak minum minuman bersusu.nanti muntah-muntah.

Luca DK said...

nizam,
da bape bulan kandungan?