Wednesday, February 17, 2010

(gua) kemusykilan sebagai sorang penganut agama islam

gua ada 2 kemusykilan.

1. nape lepas pengumuman waktu solat kat radio je, mesti dorang pasang lagu nasyid? radio pikir dosa dorang tak pasang azan time masuk waktu da boleh terhapus ke dengan pasang lagu nasyid tu?

2. nape radio omputih takde pengumuman waktu solat? yang dengar radio omputih ni sume bukan penganut agama islam ke? nak dengar azan, lagila tak dapat...

musykil kan?

8 comments:

mell aziz said...

gua setuju.

hitz.fm x de plak nasyeed? klaw ade, msti dia pasang lgu maher zain. ouh. best2.

tp gua dgr ikim jer. heh.

..nOWa.. said...

pedulikan la tu..yg penting masa azan lu diam dan bergegas pi semayang..

aBoi said...

ye tak ye kan.. baru perasan..

10tonmind said...

stuju ngn ...nowa...yg pnting mase azan diam & g smayang

atreyu strange said...

abis lu ingat sume org dgr radio tu penganut agama islam ke? cess.

kerek!

iezat n hobbes said...

lu penah dengar diorang pasang lagu placebo lepas pengumuman waktu solat?

nizamsani said...

aku tak dengar radio pun.

Mohd Shahrul Hafizi said...

Aku layan Klasik dan Sinar.
Ada waktu azan.
Weee.