Tuesday, February 2, 2010

(pozan) papan tanda arah yang amatlah menyeksa jiwa!

kalau lu orang nak kawen, kena pulak umah korang tu ceruk, ujung kampung tepi sungai, banyak klinik kesihatan, tiada klcc berdekatan tempat lu orang kawen dan bapak lu orang bukan ketua kampung tu....

please, gua merayu...

tolong la buat tanda arah yang semenggah sket. kalo takleh nak print banner pun, tulis la besar2 kat manila kad tampal kat plywood, paku kat atas pokok.

jangan la wat macam kat bawah ni..

p/s: ape2 pun pozan, lu punye lauk kenduri (ikan ape tah masak tempoyak ngan keli masak pedas) memang TERBAIK!!

p/sII: gua takleh terima, datang jauh2 dari serdang, masuk kampung camni, tapi pegi makan kfc.. kecewa gua..

6 comments:

KFC addicted said...

ah lu curik kfc gua jugak last2

gemar kfc jgk said...

la..x kenyang ke mkn kt kenduri tuh?? ke lauk x cukop??

CikPiN said...

jadi sebenarnya dapat ke tidak makan keli masak pedas tu?


statement bercanggah. rasa keliru

[ o k e d ] said...

dapat..siap tambah 3 pinggan lagi..

yang kfc tu budak tak makan ikan keli je g makan

she-G said...

papan tanda tu ikut bajet negara la tu...okeh okeh.keeping up the gud work..(clap2)

Nur Wajdan said...

muakakaka... sapa suruh tak makan... sedap apa ikan keli...