Friday, June 18, 2010

(peraduan) tahniah! lu lagi beruntung dari mamat menang powerroot.

arini gua umumkan pemenang peraduan bosan (bak kat anon) yang gua buat aritu.

gua mule2 nak bagi anon menang, tapi bila jawapannya,

"Peraduan syok sendiri. Gila."

bukanlah jawapan yang gua cari. so gua terpaksa pilih orang lain. serius anon, gua memang nak bagi sangat lu menang. kalo lu letak ":-)", konfem gua bagi lu menang. lantak la lu bagi jawapan ape pun. ni lu tak letak (geleng2).

oleh sebab itu, gua memilih eddy, mamat bawah ni untuk menang!


p/s: eddy, lu bagi gua lu punye address. gua nak pos adiah.

p/s II: kepada lain2 dan anon tercinta, lain masa cuba lagi.


7 comments:

mohd faris bin mohd aladin said...

diskriminasi

Anonymous said...

LOL..kalau anon menang..kena bagi address..kena bagi nama..tu dah tak jadi anon dah.



apa ke tak bijak si luca de ketiak ni.Memang patut panggil lepak kat ketiak.

areleaf said...

cilake..mentang2 gua tak comel..

nizamsani said...

aku baru cadang nak masuk kontes ni.

eDdY said...
This comment has been removed by the author.
eDdY said...

waaa...gua menang..
x sangka plak...
terbaek la luca...
address gua nnt gua email kat lu ok..hehe(^^)

Anonymous said...

Berat sungguh. gua tengok fb lu ada gambar lu berlakon semayang