Monday, July 19, 2010

(gua) sape tau camne nak santau orang thru henpon?

petang tadi jam 4.55 petang, gua kol tukang kayu coz dah janji nak jumpe dia jam 5 petang.

ikuti perbualan gua ngan anak dia coz bapak dia takde kat rumah.

gua: bapak ada?

anak dia: takde

gua: pegi mana?

anak dia: tak tau.

gua: dia dah balik keje belum?

anak dia: tak tau.

gua: kul berapa dia balik?

anak dia: tak tau.

gua: semua tak tau ni, apa yang lu tau?

anak dia: tak tau.

9 comments:

deus X machina said...

1st

mcjust.lol said...

nasib la jadi anak tukang kayu. menukang kayu pun belum sure tahu tu.

noor afzan said...

tension weh..ku pun nak pi santau die gak..
apepun tak tahu.

Aqeel said...

stailo gila jawapan

hentakbelipat said...

kalau lu santau anak dia...jgn lupa plak bapak dia kasi vodoo jenis kayu jati

she-G said...

jawab style artis2 woo...tp artis no komen la kan??kira okeh dah tu

Amal said...

pfft! bole kasi angin ahmar satu badan budak tu.

fndrocka said...

tak tau

Q said...

bapak sy cakap dia tak ada di rumah. ahahah