Thursday, October 7, 2010

miskin tegar patut dah takde kat malaysia ni..

pemerhatian gua kalau miskin tegar ni mesti anak dia ramai. mungkin ini sebab-sebabnya:

1. biar miskin harta asal kaya anak.
2. tuhan bagi.
3. dorang tak tau ada program kondom percuma.
4. astro takde, so bila malam rancangan tv pun boring-boring, so dorang buat 'hiburan' lain.

tapi ada satu persoalan.

dengan keadaan rumah camni, camne dorang bersenggama? tak kantoi ngan anak-anak lain ke?

12 comments:

hyer greveieor said...

xberape katoi sangat la..
ruma xde lampu. xnampak ape kan..

Ieda Al-Habsyi said...

adoiii...

nizamsani said...

sebab bini seksi.

Lann Shaukani said...

dorg lepak semak la kot?

J. Abdullah said...

gua slalu tertanya benda yang sama.

fndrocka said...

Dorang suruh anak2 masuk hutan cari kayu setiap mlm jumaat

MyaLya said...

diorang nk dpat pelepasan cukai la.. tu pn xpham2.. hha

ateeka amer said...

dalam byk2 hal, lu pikir pasal bersenggaman gak kan? apsal tak pikir camne diorang makan hari2? ;p

tarzan said...

hahaha.. Buat anak lain hari cerita brader tu kata..

Ciku Cegon said...

kalau rumah yang kat atas air laut tu pulak camne? tak de semak nak lepak..
anak2 pulak berduyun2.

kakiberita said...

aii. org miskin nk bersanggama sape nk usik.. hangpa jgn buat leceh no..

MushroomCute@Mariea said...

kalau diorg nak heran hal tu sumer..jgnkan kata anak2...org luar pon boleh siap rakam video lagi dgn dinding umah mcm tu...huhuu