Saturday, June 25, 2011

Abang Nara abang dimana, hatiku resah mengenang dikau!

Ada kawan gua, Nik Adam, bukak satu blog tak maruah, demi mengejar glamour dan wang.

Benchmark dan idol dia mamat dalam video dekat bawah ni. Mamat ni katanya dapat ratus ribu setahun.

Tapi lepas gua tengok video kat bawah ni, gua rasa, susah juga jadi blogger famous dan banyak duit ni. Boleh mengidap penyakit bangang.



"Hamba tak gentar, datanglah komunis datanglah Jepun."

"Jepun dan komunis datang dengan M16."

Banyak sangat tengok cerita Rambo dan Amerika. Asal jahat je Komunis dengan Jepun. Bangang!

Gua harap Nik Adam tak terjebak jadi macam mamat ni.

10 comments:

amy amira said...

hahahahahaha

LS said...

haha bangnara ni mcm pondan gua tgk

bact. said...

bangang mana neh?

al-jambz said...

luca, untuk pengetahuan lu, lu lah benchmark gua. jadi, plisss. buat video cenggini rupa. hihi

Anonymous said...

Cilake. Apa ke bangang si Nara ni buat.

afrohead said...

heh. beautiful bapuk.

SynicalMind said...

sawan khinzir!

hentakbelipat said...

kahkahakah mcm cilake kau

Q said...

LIKE

Anonymous said...

Hamba tak gentar!!

Serius, babi punya video