Thursday, June 23, 2011

Naib ketua pemuda PAS yang bangang!

"Bagi Raja Ahmad, PAS melihat kegagalan ADUN berkenaan menyarungkan songkok dan berbaju rasmi persidangan adalah kerana gagalnya Umno dan BN dalam mendidik rakyat bagi memahami budaya adat resam orang Melayu dan agama Islam di negara ini."
Raja Ahmad Al-Hiss adalah naib ketua Pemuda PAS.
-sumber Malaysiakini.

Ini memang bangang! Orang lain pun benci Umno juga. Amri Ruhayat, penyokong kuat Umno tu pun kadang2 kutuk Umno jugak, tapi takdelah nak salahkan Umno serba serbi.

Bangang apa, sebab ADUN DAP tak pakai baju rasmi dengan songkok tu pun nak salahkan Umno?

Betullah orang cakap, BN menang bukan sebab dorang kuat, tapi sebab Pakatan Rakyat bangang nak mampos! Gua harap Mat Sabu tukarlah mamat ni, baik ambil Bob Lokman je la.

9 comments:

bujal X said...

aku gagal masak kari semalam pun puncanya adalah umno.

Lady RaRa said...

aku kena beranak paksa besok pun puncanya ialah umno.

Fa-T said...

segala kegagalan parti 1alah kerna umno

Anonymous said...

Dude, I don't here you say the same about Ibrahim Ali, Bung Mukhtar, Puad Zarkashi or any morons from that side. I hope to hear you say that one day. I've read your entries since day one and none critics about Umno or BN. At least something like this.

Bob Lokman sekarang tengah top, sana sini dia bagi ceramah. said...

dude,

yang bangang tu tak payahlah kot gua nak cerita.

tu semua dah tau.

tapi bab bila naib ketua pemuda pas buat statement macam ni, gua tulis lah. ye lah, pas ni kan akan jadi kerajaan lepas pru13 nanti, kalau dorang pun sama bangang, takde gunanya tukar kerajaan.

dok gitu?

Anonymous said...

Dude, if you say so.

( I'm the same person of anon 11:53)

afrohead said...

aku terbangun lewat sebab lupa kunci jam. ini semua salah UMNO.

Polis Karma said...

kuasa mutlak yg sultan2 pernah merasa suatu kala dulu dihapuskan. puncanya adalah umno.

hehe.. btulkan?

JARI YANG TERBARAI said...

gua lupa cebok punggung kecik2 dulu, salah umno