Tuesday, June 28, 2011

Telur Ayam Berbentuk Bujur dijumpai di Melaka. Ah, pelik apa? Monorail Melaka tiket RM20, itu lagi pelik!

Telur ayam berbentuk kapsul dijumpai di Melaka - Malaysiakini

Gua tengok sekarang ni Malaysiakini ni dah nak jadi Metro dan Mastika.

Suka letak cerita pelik2. Kejadah apa?

Gua kalau nak tengok cerita pelik2 gua bukak blog Mazidul 999 tu. Sekarang ni dia dok sibuk cari hantu, bosan gamaknya dok cerita pasal Mat Rempit je.

Gua harap, lain kali cerita2 macam ni biar jelah Mastika dengan Metro kaver. Tak payahlah Malaysiakini pun nak sibuk2 sama. Macam gampang tau tak? Macam gampang.

6 comments:

intan.maisarah said...

macam gampang

bujal X said...

macam gampang jugeee~~hihi~

eiffel said...

lulz.

Pwincess9 Juhary said...

eih.. tiket mono melaka 20 ke??? gile...

afrohead said...

malaysiakini pun nak rasa sensasi jugak kadang-kadang.

telurkusilinder said...

normal je. bapak aku bela ayam kampung jugak. dah macam menternak jugak. banyak kali jugak jumpa telur bentuk macam ni. aku saspek ayam tak cukup zat ni. tu telur macam tu. hehe. tak perlu nak hairan sangat telur bentuk silinder tu. jakun.