Thursday, July 21, 2011

Aleesha Farhana

Hai nama I Aleesha Farhana. Nama betul I Mohd Ashraf Abd Aziz.

7 comments:

bujal X said...

lawa orangnya.kalau saya gay sudah lama saya pikat.

she-G said...

mana dapat pic ni???lawa gak..tp tak tau la kot tgk depan2...

Latifah said...

confirm ke naluri dia dah takde lelaki langsung? bahaya ooo kalau dia dapat tukar status lelaki-->wanita dalam ic. pastu duduk kolej perempuan. euwwww...

Epi said...

Babi.

SynicalMind said...

buat masa ni oleh sebab masih gagal dari segi perundangan, mamat ni (eh, minah kot) kalau solat terawikh kat surau bulan puasa ni dia akan pakai telekung tapi duk saf depan. wahahahaaa!!! tutup aurat tu beb! muka macam mintak terajang je. sial!

ashraf aziz said...

gua takde komen tentang moral dia. tu dia dengan tuhan la. tapi gua nak komen penampilan dia. muda lagi apahal nak bergaya macam makcik jual jamu?

Jo said...

MILF, kan?