Tuesday, October 11, 2011

Bob Lokman FTW!

"Dulu waktu aku jahat, korang buat tak tahu jer. Sekarang bila aku nak jadi baik dan nak ajak orang buat baik, korang tahan-tahan aku pulak. Jadi kalau korang nak tengok aku jadi jahat balik korang datang dekat sini, biar aku tunjukkan" - Brader Bob

10 comments:

Bilal binti Robah said...

salute!

aloy_paradoks said...

eleh...

Anonymous said...

buleh caya ke

Anonymous said...

ceramah politik

Anonymous said...

Bob lokman bangang

Luqman said...

woi brader bob. join politik bukan berubah jadi baik, jd lg setan ada la...bangang..memang bangang..

Anonymous said...

hahahahahahaha

BOB LOKMAN FTW?

hahahahahahaha

bodoh tak boleh di ajar, negara/negeri ada undang - undang.

ikut je la. Opss.. lupa pulak dia punya level dah jadi ustaz skrg ni, patut la FTW. hahahaha

kesian...

Anonymous said...

penah dgr ka bob ceramah ? setau aku bob bukan ceramah @ bg kuliah@ tazkirah ... dia cuma menceritakan pengalaman dia ja, ajak org buat baik, kembali pada fitrah manusia, jadi baik , bukan jadi bangang

Anonymous said...

aku penah dengaq woi. yg dia taw salahkan kerajaan ja. dia yg x reti ajaq anak. hakk ptuih la lu brader bo.. mai sini aku nak penendang sedaih.

Anonymous said...

lg satu aku nak bg taw, nak berubah jgn join politik. join pulak geng-geng ular mak.