Friday, October 14, 2011

Kursus Keusahawanan Kepala Bapak Kau!

“Maklumat yang kita peroleh menunjukkan semua warga asing itu berada di Desa Pinggiran Putra untuk menghadiri kursus keusahawanan."

Kalau gomen memang betul2 buat kursus keusahawan khas untuk warga asing, pegawai yang buat itu adalah babi. Eloklah dia mampos kena gelek dengan lori.

Bangang dan celaka!

9 comments:

kueh bakar said...

kadang jawapan 'menempah maut'.

kueh bakar said...

kadang jawapan 'menempah maut'.

Anonymous said...

So, apa masalahnya kalau gomen buat kursus untuk warga asing?

ala, lu orang bising pasal hak asasi manusia bagai, tapi bila warga asing diberikan kursus, menyalak pulak.

apa, warga asing tu binatang ke?

Laa.. siap maki2 mcm bapuk kena sontot, awatnya?

HAHAHAHAHAHAHAHA

Luca said...

bodoh. bila masa gua menyalak pasal hak asasi.

gua peduli apa pasal hak orang lain.

gua peduli pasal hak gua je la setan.

tulis HAHAHAHAAHA tapi tak kelakar.

macam arbok.

Anonymous said...

bikin malu la itu anon..

dah lama tak tgk ayat arbok!

siot la lu Luca!

eerrr..

anon tu tau tak arbok tu ape??

hahahahah!

SM said...

takde pelir punya orang, tinggal komen guna anon. memang arbok. hahahaa! (jugak)

Anonymous said...

anon 5:29 tu warga asing la

Anonymous said...

@Luca

Lu peduli pasal hak lu?

HAHAHAHAHAHAHA

apa yang ko melalut ni setan?

apa kena mengena hak lu dengan kursus warga asing ni celaka?

HAHAHAHAHAHAHAHA

jangan pulak lu kata, kursus tu sebenarnya hak lu.

dasar lelaki keperet.

HAHAHAHAHAHAHAHAPTUUUUIIIHHH!

Anonymous said...

apa yang celaka ni gelak pun gua tak tau..