Saturday, November 26, 2011

Bangang!


Macam gua selalu cakap, "BN tak bagus mana, tapi pemimpin PKR ni yang bangang nak mampos."

Ini salah satu contohnya.

P/s: Tiap kali solat Jumaat, khatib tu ada baca doa untuk Raja Muda negeri gua. Entah khatib tu kenal ke idak Raja Muda negeri gua ni? Entah main sebut je, macam burung tiong.

2 comments:

SM said...

solat jumaat kat johor, bukan setakat sultan dengan kerabat, pegawai kerajaan pun didoakan sekali!

telor power said...

wa sokong....cakap SM