Friday, November 11, 2011

Islam Dan Kebersihan

Agama islam amat menitik beratkan kebersihan dan Islam itu sendiri agama yang suci.

Oleh itu, kalau kaki tu dah bau macam lembu, sental lah elok2 time lu amik air sembahyang tu. Lancau apa hidung dan solat gua sangat2 terganggu tiap kali gua sujud belakang lu?

Bengap.

2 comments:

Penoreh Getah said...

kesian kt idung ..tk pepasal je kan..

SM said...

tu haruman kasturi la. tak pun lu punya kaki sendiri yang bau bangkai, sebab masa sujud, lubang hidung lu menghala ke kaki sendiri, bukan tonyok ke atas. hahahaaa...!