Monday, November 14, 2011

Kereta Hilang


1. Kalau tajuk dia "Kereta Ketua Srikandi PKR dicuri" sahaja, berita ini akan jadi berita biasa-biasa, macam berita hilang kereta yang lain.

2. Tapi dekat sini, ada 2 benda yang ditambah agar dia nampak lebih menarik:
1. Ketua Srikandi PKR
2. Dokumen Parti Hilang.

jadi nampak macam kecurian kereta ini sesuatu yang besar.

3. Gua ada 2 pendapat je:
1. Lancau apa kereta hilang pun nak tuduh Ameno yang curi.
2. Bodoh apa, kalau dokumen penting, yang hang pi simpan dalam kereta je buat menatang apa?

4. Ada lagi satu benda funny. Kata minah ni, "kehilangan itu menimbulkan tanda tanya, mengapa pencuri begitu berani mengambilnya sedangkan kejadian berlaku berhampiran dengan balai polis." Gamaknya minah ni tak pernah pergi Jalan Chow Kit, pelacur bukak bisnes sebelah balai polis je kak oi.

5. Kenapalah PKR ni tak abis-abis lantik orang bangang macam ni jadi pemimpin? Ni kalau minah ni menang pilihanraya, sure lepas tu lompat parti.

5 comments:

Bukan Bola said...

PKR dengan Ameno ni sama ja bangang diorang bang..

atan said...

perangai macam sultan bolo.

SM said...

ramai orang bangang masuk politik.

g0m0k9enDek said...

ok, like utk komen SM

OrangAkaun K said...

kalau budah darjah 5 masuk bertanding, gua vote beliau...