Thursday, November 17, 2011

Maybank Equal Pig

Setiap bank ada bangangnya tersendiri. Seperti CIMB, mereka ada mesin simpan duit yang macam celaka. Tiap kali gua nak masukkan wang, setiap kali itulah juga, mesin celaka tu rejek sekeping dua duit 50 ragok gua.

Secelaka celaka mesin masuk duit CIMB tu, gua rasa celaka lagi staff Maybank. Maybank punya bangang ni gua ambil kira setelah gua deal dengan seorang makcik yang duduk bekerja di kaunter 1, Maybank Cawangan Taman Seri Serdang. Gua namakan dia Makcik B.

Tapi mata gua dah kuyu nak tido. Dahlah kucing gua baru kencing atas sofa buat kali ke sejuta kali, gua nak tengok tv pun tak senang. So, untuk mengelakkan gua menulis dalam keadaan marah dan tidak rasional, eloklah gua sambung besok je entry ni.

7 comments:

eus said...

cooooollll brooo..... hiks....

Yun Radzi said...

hahaha... gila. baru nak baca. dah sambung entry esok pulak!!! ceritalah!!!

she-G said...

dulu deal dgn brader kat mayben sane tu..ok je..salu memang dgn brader tu je...ke seme dah tukar seme makcik2 daa..ni kisah 7tahun lepas..hahaha

OrangAkaun K said...

kalau tak rejek sekeping dua bukan CDM namanya..

.Najihah A. said...

Gua sebagai staf CIMB, memang mengakui yang CDM CIMB memang agak sengal. sakit hati~

Anonymous said...

maybank punya pon ada rejek gak sekeping dua...selalu sgt kena..bukan CIMB je

Anonymous said...

curah cuka kat sofa 2.. kalo leh ankt keluar sofa 2 ankt la.. pas2 baru cuci ngn sabun..