Friday, December 9, 2011

Almari Baju

Ketika gua kecil, baju gua disusun dalam tingkat yang berbeza.

Tingkat bawah sekali, baju yang gua pakai hari-hari, main bola, main badminton, kejar ayam, main parit dan juga pergi kedai ah so.

Tingkat belah atas pulak adalah baju keluar Bandar Bahau, pergi Globe dekat Seremban, takpun baju raya gua.

Begitulah kenangan almari baju saya. Dan kini, baju itulah yang gua pakai pergi kerja, jumpa orang, meeting, berak dan juga tido. Dah takde almari tingkat lagi. Tak mampu nak beli.

4 comments:

bact. said...

kahkahkah

sama la bro!!

SM said...

macam ni ada hati nak jadi pemilik bmw x6? jem gua tengok!

telor power said...

rumah wa ada 1 gobok kosong. nak tak sebelum wa humban keluar rumah. Kalau lu nak la.....

Sylarius said...

ni pesen almari kain kat rumah bujang tu ke?