Tuesday, January 31, 2012

Mogok Lapar


Mogok lapar bangsat apa mula 9 pagi sampai 2 petang.

Kalau macam ni punya mogok lapar, aku hari2 mogok lapar, kadang2 dari pukul 6 pagi sampai 6 petang tak makan apa2.

Bangang ya rabbi. Nak mogok lapar pun, mogoklah sampai mampos. Paling koman pun sampai kurus kering.

Rumah kau kotor, tumbuh lalang merata-rata, kau nak harap orang lain nak tebas? Matilah woih!

P/s: Kalau korang tengok versi surat khabar lagilah geli, setiausaha politik PM dok bagi air kotak dekat mereka2 yang mogok lapar selama 5 jam ni. Babi punya poyo.

7 comments:

Anonymous said...

macam babi. eh, bukan. memang babi!

Telor Power said...

politik memang kotor. mogok lapar apa nie? baek buat mogok bakar rumah korang tu...memang dasar pemalas, baik jadi pengotor seumur hidup dari pom pom pom pang lebih.

opss teremosi plak pepagi nie

Lady Windsor said...

Bro..itu sokkabar satu pic je..kalu ko tengok pic lenlain..adoilaaa sia2 air liar aku ketawa tengok mogok lapar cenggitu...kahkahkah!

kueh bakar said...

dei
cuba try puasa 30 hari
ahaks

mirul said...

ni la standed orang melayu.

mogok lapar boleh,puasa dibulan ramadan ponteng jugak.

bangang.

kalau nak mogok sangat tiru cara orang arab.

Anonymous said...

kimak keling

rena said...

mogok lapar SAHAJA
haus/dahaga tak dikira

haha