Monday, January 2, 2012

Safwan Anang



Gua bukanlah penyokong mana2 parti. Tapi bilamana dorang cakap mamat Safwan Anang ni kena pijak dan kena pukul sampai nazak, gua cari2 tang mana yang dia kena tu?

Ke sebab gua ni dah tua, rabun, mata dah tak berapa elok?

Anwar dulu kena tumbuk sampai lebam mata, tak nazak pun? Apa lemah sangat mahasiswa sekarang ni? Pergilah dulu belajar taekwando, barulah boleh bukak baju lawan polis. Baru ada fight.

P/s: Babilah.. Dekat 20 kali gua ulang2, serius gua tak nampak apa2. Ah, akai budak 21 tahun. Gua tahu sangat. Gua dulu pun pernah umur 21 tahun gak.

P/s: Brader Anwar dulu pun lead mahasiswa jugak. Buat demo pasal Baling tu semua, last2 masuk Umno sampai jadi TPM lagi tu. Jadi, adik2 ni bajet dapat laluan sama la tu.

7 comments:

esya ecah said...

bro gua dr smlm asyk duk ulang video nie..nk tgk gak but polis hempuk dada budak tu...xd pun..hurm..mybe mata gua pun rabun kot..huk3

asyraff mohd said...

Haha . Sama la . Gua pun tercari jugak . Macam mana nak start revolusi kalau kena pijak dah koma ni .

geng budak sekoah said...

bapak borek anak rintik la ni, hahaha

Anie said...

abg, dah remove la.. kita klik tak dpt

Anonymous said...

yang komen-komen ni banyakkan membaca

Anonymous said...

gua tengah membaca la ni anon306pg

Anonymous said...

Pijak budak2 bleh la,try pijak abg2 tgok.