Friday, February 3, 2012

Politik

Dah dia PM mestilah benda ni ada sangkut paut dengan politik kot mana pun.

Yang dok bantah tu pun PKR, Parti Keadialan Rakyat, benda politik, maksudnya, kau pun bantah sebab politik jugak.

Apa la bangangnya..

8 comments:

Telor Power said...

setuju dgn idea bernas lu bro

bact. said...

semua sama je
kotor jugak sebab main tahik yg sama

Aween Md Zahir said...

yg najib tu kalot nk pi batu cave pasaipa ?kahkah !

PKR awat tak bg pi ?? itu tempat depa kaa ??

aloy_paradoks said...

yg ini aku setuju dengan kau..

kueh bakar said...

malaysia ni mengundi 5 tahun sekali tapi berpolitik tiap-tiap hari.

tu rakyat jiwa semak

mamat said...

setuju

Ir Jakionline said...

Standard la... Dan nama pembangkang, kerjanya membangkang jer la.... Cuba bayang kalau tak ada pembangkang kat tanah melayu ni.Gua rasa, semua menteri buat projek macam NFC.

Si Gile Dan KeGILAannye said...

agreeeeddd