Monday, June 15, 2009

(Epop Sajiri) belajar main gitar

time gua belajar kat itm dulu, gua duduk kolej jati. dlm bilik gua ada 3 orang. gua, amir dan epop sajiri. sampai skrang gua jenuh pikir apa nama betul epop sajiri ni.

masa tu gua memang semangat gile mau belajar main gitar. gua dah nekad nak berguru dgn budak epop ni. saban hari gua belajar, tapi gua masih tak pandai2 lagi. "babi tul," gertak hati gua. gua dah fed-up.

"cmne ek jln pintas nak terror main gitar? gua dah xsabar dah ni nak jadi rock star, kendian bunuh diri mcm kurt cobain," gua tanya epop sajiri sambil tengok frame kurt cobain yang gua gantung dengan perkataan I HATE MY SELF & I WANT TO DIE!
gua rasa gua cool bila gua buat cmtu.

epop sajiri jwp rileks je.

"senang je beb. lu jgn pegi semayang jumaat 3 kali berturut-turut, kendian jumaat terakhir lu bunuh sekor cicak, darah cicak tu lu titik kat hujung jari lu. gua konfem lu jadi terror pastu!"

gua usha epop, gua syak dia dah murtad.

1 comment:

Unknown said...

kau bdk uitm arau ke?