Tuesday, July 14, 2009

(gua) kenapa gua rasa gua peminat tegar man. utd?

gua minat bola. gua tak minat tgk bola live. gua suke tgk highlite, time goal je. gua xmcm gondol. tgk bola n sokong team yg menang je.

gua mmg suke man utd. tp tak tau kenapa. gua cuba mencari sebab. kalo nak kata sebab player dorang kacak, gua ni straight xde nafsu pd lelaki, lg pun apa la kesah lelaki kacak. gua pun kacak ape?

sempena gua nak tgk game man utd lwn malaysia ujung minggu ni, gua tidak berputus asa mncari sebab nape gua suka man utd. gua xnak ar digelar poser oleh kwn2 gua. tp gua masih xjumpe tp gua rs gua mmg peminat tegar man utd walaupun gua xpernah beli jersi dorang yg ori atau gua kdg2 xkenal langsung player2 baru dorang ni.

semalam gua main fifa2009 kat psp. dlm game tu ada satu tu nama dia "challenge." gua kena habis mode easy "challenge" iaitu sebyk 30 "challenge" barulah ea sport boleh declare gua legend. tp gua xpernah nak abis dan gua rs xkn abis pun. gua rela tak jadi legend.

salah satu "challenge" tu gua kena pakai team chelsea kena kalahkan man. utd lebih dari tiga goal. amat susah bg gua. bkn sebab gua x terror, gua selambe je belasah liverfool 10-0 pakai team leeds united tp utk kalahkan man utd mmg gua xde ati. gua xsampai ati nak suruh drogba gelecek ferdinand, evra dgn vidic kendian tendang slow2 masuk celah kelangkang van der sar. sungguh gua tak sanggup.

so, dari situ gua tau gua ni peminat tegar man. utd.

No comments: