Thursday, July 2, 2009

(gua) ringtone henpon gua!

kalo skang ni kalo ada kutu2 atau minah cun kol gua akan kuar lagu ahmad jais. gua rs gua cool.

td gua tgk kat henpon adik gua ada lagu zee avi - kantoi. gua rs nak menamatkan zaman ahmad jais kat henpon gua n tukar ke lagu kantoi ni.

tp gua tgk2 lagi senarai lagu kt henpon adik gua, ada lagu sayang-sayang.

gua xjd tukar lagu ahmad jais ke lagu kantoi. gua pilih sayang-sayang.

skang gua xsbr nak tunggu ada sape2 kol gua!

6 comments:

FdausAmad said...

kalau 2-3 message gua hentam takdak balasan pun boleh bikin panas jugakk...

AdiHana said...

sayang-sayang tu bukan lagu aliff aziz yg jambu tu ke?
bunga siooot.....

ayampinko said...

pergh bnga giler..kalau yer pun minat simpan2 la untuk diri sendiri..hahaha
kantoi-besh

asked said...

ahahahhaa
tak mampu nk komen..
gelak je~

lydiarayyan said...

ehehe...
*blogwalking...

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

guna hp org lain miskol no sniri