Monday, August 17, 2009

(gua) dengan tuhan

kadang2 manusia ni, dgn tuhan pun dia nak beretorik. dgn tuhan pun nak bersandiwara. dgn tuhan pun bermuka-muka. dgn tuhan pun nak berhipokrasi.

ceh!

4 comments:

[ o k e d ] said...

yg penting lu kne ngadap laptop bln puase ni..gua keje dlm sopping mall..lu je yg mmbantu gua stakat ni

BajuKurung said...

lu pun termsuk dlm golongan tu ke luca?

Anonymous said...

mksdnye camane tu?kalu kita ckp kite islam tp perangai xmcm org islam,cmtu ke?kite ckp kite xnk msuk neraka tp terus wat dose,cmtu ke?kite ckp kite nk syurga tp xde pn perbuatan kite yg menjurus ke arah tu,cmtu ke?kite ckp kite kite beriman kpd Allah tp xwat pn ape yg Allah suruh,cmtu ke?Allah suruh ttup aurat la,kita tayang kat sume,tu ke cth kite bermuke-muke ngn Allah?

p/s:ingin tahu sgt

Luca De Ketiak said...

anon,
gila lama gua respon!

ya begitulah!