Tuesday, September 8, 2009

(gua) emel paling gampang gua dapat arini

gua agak bz arini. yela. da 3 ari cuti. 2 ari gua bangun lewat. banyak keje tertangguh. banyak juga supplier tipu gua. macam haram. gua bukak inbox gua, gua dapat e-mel ni. ilang gak lelah gua membuat kerja lepas baca e-mel segampang ini. gua harap pasni customer2 gua anta je emel camni, tak payah skema2. tak perlu gua berkerut dahi membaca coz e-emel dorang tu serius sangat. cukup yang santai2 seperti ini. kita ikuti e-mel tersebut:

saye dengan ini merujuk seperti pekara diatas..ingin mnyatakan hasrat hati untuk mendapatkan segala haram jadah notes dan juga rujukan2 bagi permasalahan MISDEK yg dijanjikan mahu dipost itu..

dengan ini juga..saya sertakan alamat yg boleh encik luca postkan

UGK001 KOLEKSI SYAHADAH
TAMAN UNIVESITI SHOPPING CENTRE
TAMAN UNIVERSITI
81300 SKUDAI
JOHOR

sekiranya pihak anda tidak mmpunyai kompident ngn alamat tersebut..bolehlah merujuk pd alamat seperti yg tertera dibawah

28, JALAN KEBUDAYAAN 33,
TAMAN UNIVERSITI,
81300, SKUDAI,
JOHOR

sebagai peringatan pihak tuan..kedua dua alamat tersebut terletak di Malaysia

p/s: kalo lu nk bagi gua kad raye ngn dwet raye skali pon bole weyh..tp mane bende yg lu janji nk post ngn gua..ade org tny gua..takkan gua nk explain kosong..nnt susa la gua nk ejas soh cntct lu..tak jalan la bisnes weyh..

sekian,
Miss X DIMANA MANA


p/s: sape2 nak kad raya, e-mel alamat lu kat gua. TQ!

5 comments:

oked said...

sungguh gampang!!!

BajuKurung said...

hahaha.. gua knl PENAIPAN GAMPANG tersebut..

she-G said...

ngape guna tagline oked ha?leh saman tuh..ke belum daftar g oked

Jari Di Bibir said...

u.. tu addres kat UTM SKUDAI tempat i blaja. huhu. nape? ape dia buat.

she-G said...

patut la tagline same